Tuesday, July 17, 2012

Dia yang aku rindu

Ehem...
Bukan senang nak mengaku oiii kalau rindu, tapi digagahi juga..

Ada seorang makhluk Allah ni..
Dilihat dari luaran, macam tak pernah sedih..
Tak reti nangis ka apa dia ni...??
Asyik bergelak ketawa sahaja..
Macam tak ada istilah duka lara dalam hidup dia..

Dia yang aku rindu,
Sentiasa cakap 'boleh' kalau sesiapa nak minta apa-apa.
Tak pernah belajar perkataan "tidak" ka??
Tak pernah menghampakan sesiapa...

Dia yang sangat-sangat aku ingati (sepanjang hari ni laaaa...esok tak tau lagi..hahaa)
Selalu malas balas mesej hp.
Tunggu tiga empat hari baru nak reply..haish
Main tetris ja kerjanya...hahahaha (yaka??)

Hakikatnya,
Dia yang lembut hatinya, akan nangis bila dimarah,
Dengan tiba-tiba akan datang dekat dan kata, "nak peluk boleh tak??"
Atau bila nangis dan orang tanya, nangis ka? dia akan jawab, "tak, nak bersin tak jadi"
Padahal merembes air mata beranak sungai

Dia yang aku rindu,
Selalu kacau kalau aku tidur,
Tak kira masa~!!!
Masuk bilik, kerja nak ngadap cermin, pastu sama-sama perasan lawa =.="

Dia yang tidak pernah ada "tak boleh atau tidak",
Sentiasa ada untuk aku kalau aku perlukan,
Tak kira masanya,
Bila aku sedih, sanggup jalan jauh2 nak tengok dan tenteramkan aku,
Walaupun mesej mengada-ngada aku tak pernah dibalas,
tapi bila mesej kecemasan atau duka lara aku, tak sampai 2 minit dah berbalas..

Hebatnya dia..
Kenapa aku rindu dia?
For the whole day pulak tu..

Hmm.... Dia, apabila aku lihatnya, akan ingtkan aku kepada Allah aza wajalla..
Terima kasih Allah...alhamdulillah...
Ramai sebenarnya seperti dia...

Dia....specifically, Nurul Munirah Suppian..
Aku rindu hang mun~!lambatnya nak masuk sem baru.....

gigi sapa cantik??hahhaa



2 comments:

budAk kEcik said...

jelez nye...
untonglaaa mun ade org rindu..hehe

fasihahhanum said...

tapi dia x rindu aku~berjimba ja gayanya kt johor..hahahaha

contengan jalanan

get this widget here