Saturday, January 1, 2011

tahun baru 2011

[bunyi bunga api]


[bunyi msg masuk phone]


[ramai2 buat shoutout baru kt fb]


Happy new year 2011!!!!!


alhamdulillah Allah panjangkan umur aku untuk bertemu 2011.


tapi.....
kenapa time maal hijrah dulu tak semeriah sambut new year masihi? sadis~ 
kalau nak dikirakan, maal hijrah lagi best untuk disambut... ada doa akhir dan awal tahun, ada pengisian hijrah dalam tu.. mungkin juga tak ramai yang tahu atau sedar bnda tu...emmm


aku tak mau ulas banyak pasal tu....


tapi bila sebut tahun baru masihi ni, 
aku teringat abang aku penah kol aku on 31 december beberapa taun lepas. pastu on 1january, dia kol lagi. 
aku pon kompius la knpa dia kol selalu sangat. aku pun tanya, 
aku: kenapa kol lagi???hahahaha(patutnya bersyukur dia kol susah2) 
lam: dah lama x kol..... (mengada kan)
aku dah pelik...
pastu dia cakap: lam(nama dia aslam...nama manja: lam) kol hang last skali pun tahun lepas...

ngeng betul abang aku itu....lepas aku fikir2...memang la tahun lepas.....sebab tahun lain2.. hakikatnya baru semalam dia kol~teruk btol!!!


itu ja pon yg nk dikongsikan...=)

     

No comments:

contengan jalanan

get this widget here